2010-01-15
 18:50:51

VILL

Det är så jävla mkt saker jag vill göra nu så de e sjukt.
Och saker som jag vill göra i sommar är ännu sjukare :O

Först och främst så vill jag åka på kryssning (det ända jag har råd med just nu typ xD)



Sen så vill jag åka till Thailand och på på Koh Lanta !



Sen så vill jag åka på peace n love i sommar !



Och på Roskilde !



Och på Big Power Meet !



Och jag vill sommarjobba i grekland ! (jag har faktiskt sökt jobbet!)



ÅH ! de e så mkt mer jag vill göra ! jag lovar att jag inte kommer göra ngt av det jag vill -.- förutom typ crusing :P haha ..
aja

HEJS


lillsara

peace n love ska vi till i sommar ! ;D



PUBLICERAT: 2010-01-17, 01:21:12 | URL: http://dembesta.blogg.se/
Becca

LÄTT !


amanda

OCH JAG SKA MED! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: