2010-04-20
 10:55:26

Helgen :)

Helgen tillbringades för det mesta med jenniefer men va faktiskt lite med ameli också :)
I fredags så va det fest hos micke och vi va där, jag ameli, jenniefer, emil, sara, tony, josef, micke, lollo, johanna, hubert, oskar, tomas sen kommer jag ite ihåg mer.
hur som hellst, kvällen va roig och trevlig :)

Jag va fortfarande full när jag vaknade på lördagen kl 7 på morgonen -.-
Drygt.
sen på kvällen så var jag med jenniefer hubert och kiwi och vi satt hs jenniefer till en början, sen drog vi på fest i lottagården , den va lite halv tråkig eftersom dom flesta drog, fattar inte varför dom gjorde det :S

Sen åkte jag hem och i söndags så åkte jag tilbaka til sthlm med erik och amanda :)

Och igår va ja hemma från skolan och det är jag idag också..
Det suger stenhårt !

jag ska få en ny telefon om jag klarar nationella :D iih :D
faST jag får inte veta vad det är för telefon xD

Köss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: