2010-08-01
 02:25:50

tillbaka kanske ?

i'm back again :)
har inte riktigt varit så bra på att  skriva xD
Det va väl i mars eller något jag skrev senast haha ..

Men men , jag har inte haft tid xD l
har varit på Power Big Meet i västerås, träffat Melinda igen efter typ 10 år, Lasse stefanz i Hedesunda, Lars Kristerz i hedesunda och black jack., provjobbat i taxinge, gävle crusing, mora crusing, sen har jag varit lite överallt, och pendlat mellan Sandviken och Vallentuna som bara fan xD Men imorgon blir det till att börja jobba så då blir det bara södertälje i 2 veckor. men sen e jag tillbaka igen xD

Ska jobba den dagen jag fyller 18, -.- skit kul.
aja , nu ska jag sova ..

Hörs, HEJ



FÖRESTEN SÅ HAR JAG BLIVIT AV MED MIN TANDSTÄLLNING :D wihoo


18 år och ska skaffa barn

Gud vilken mysig blogg <3

kolla gärna in våran blogg.. Vi är två tonåringar som ska skaffa barn följ med oss på våran resa. Jätte bra blogg!



PUBLICERAT: 2010-11-17, 21:39:32 | URL: http://www.Viskablitre.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: