2010-04-12
 13:58:38

:'(

Torsdagen den 9e april dog Fredrik Hedqvist :'(

Jag trodde inte på det först men sen så klarna det till i huvet på mig att det va sant.
Jag grinade så mycket så jag knappt kunde andas.
Tills tårarna nästan tog slut.

Jag kan verkligen inte fatta helt att det är sant.
Att den enda pojkvännen jag älskat på riktigt är död-
Saknaden är stor.

Det är så jävla hemskt!
Han tog överdos och somnade in.
Det är ifs bättre än att han skulle ha legat ochkrampat eller något till döds.
Eller fan, det är inte bra över huvudtaget. han är ju död, eller hur ?
Han kommer aldrig tillbaka :(

Världen har förlorat en underbar kille som bara hamnat snett,
varför skulle hans snesteg sluta med döden ?
Det där jävlagiftet blev hans död !

Det kommer inte in i mitt huvud att jag aldrig kommer få träffa honom igen,
Få vara i hans varma famn och känna hans goda doft.

Om det finns något som jag skulle vilja ändra på i mitt liv just nu så är det nog att jag gjorde slut
med honom, då kankse han inte hade blivit tillsammans med häxan och då kanske han hade levt idag ?
Fast det kanske inte hade spelat någon roll, dethär kankse var han öde?

Alltså, jag saknar bara honom så in i helvete :(
Allt är bara så jäkla jobbigt just nu.

Jag ångrar också att jag inte var snällare och mer förstålig mot honom..
åååååh.....
Jag vill inte att han ska vara borta ! VILL INTE !

Min första kärlek, min första riktiga påjkvän, den enda jag inte varit otrogen mot, den enda jag varit tillsammans med 7 gånger inom loppet av 5 år........

Jag har haft känslor för honom sen jag gick i 7an :O 
Det är fan sjukt.

Jag saknar honom som in i helvete, jag kan inte skula skriva det :O jag görverklugen det.
Hans humor, hans doft, hans lägenhet, hans röst, hans sms, hans samtal, hur han säger jag älskar dig, hans familj, hans mjuka mysiga famn, allt med honomsaknar jag.

Det är så jävla jobbigt.
Det versta är att han försvinner inte ur mitt huvud heller. :'(

Fredrik Hedqvist, Vila i frid så ses vi nog snart igen.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag saknar dig av hela min själ.

Hoppas bara att du har det bättre nu än vad du hade det innan.

Hjärtat, Jag saknar dig! :'( <33


Tyrgrim

Stackare... Jag känner dig inte ens, men jag lider med dig.

Hoppas saker och ting blir bättre för dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: