2010-04-13
 12:01:10

.....

Idag är det fint väder, solsken och varmt :)
Hemskt att du inte fick vara med och ta del av det fina vädret som kommer att komma nu :(

Idag slutade jag 11 men måste vara kvar i skolan till kl 6.
Det sög ! -.-

men iaf, då hinner jag åka till stan och köpa en ny piercing :)
wihoo..




Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går :(
Önskar att jag bara kunde få ett enda jävla sms där det står att allt var en lögn, att du faktiskt lever igen ....
<3


Amanda

Ja det är synd att han inte fick uppleva detta fina väder som äntligen har kommit.. jag kan inte heller fatta att det är sant. jag vill inte äns tänka på det, Men han kommer alltid att finnas i allas hjärtan och alla kommer att koma ihåg vem han var, Ingen kommer att glömma bort honom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: