2010-04-09
 16:35:01

JAG KAN INTE FATTA

VARFÖR SKULLE DET HÄNDA JUST DIG !?
det känns som ett tomt jävla hål i hjärtat just nu och jag vte inte vad jag ska tro.
Jag kan inte gråta längre för det har jag gjort konstant sen jag fick höra det första gången.

Jag älskar dig och kommer alltid att göra det.
Du komemr alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer sakna dig oändligt mkt.
Visst du kunde vara en idiot ibland men du hade dina bättre sidor du också , som alla andra.

Om du älskade någon så visade du det genom saker och ord.
Och du va nästan alltid på bra humör och glad,
det där jävla giftet som har övertagit dig, jag kan inte förklara med ord hur myckt jag hatar det !

Och jag har så mycket jag vill skriva just nu om dig med allt blir bankt när jag väl börjar !
Idag är nog en av dom hemskaste dagarna i mitt liv.

Jag vill inte tro att det är sant, men snart har jag väl inget annat val.
Om jag bara kunde få ett samtal av någon som sa att det bara var lögn,
eller om du helt plötsligt skulle ringa och säga att allt e bra,

Jag vill inte ha det såhär, :'(

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: