2010-01-24
 22:26:24

Sur !! -.-

Jag blir så jävla SUR på alla dom som säger att tjejer är horor för att dom ligger med många. Men killar då? dom blir "Coola" när dom ligger med över 60 pers ?
jag fattar inte den grejen :S
Är det för att man stoppar in ngt i tjejer eller asså vad är felet ?`
vad spelar det för roll om man ligger med många :S Ingen roll alls ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! !  !

en killkompis sa till mig förut att han va uppe i 57 eller vad det va. och sen så frågade han en tjej på msn hur många hon legat med och då svarade hon typ 12 eller vad de va och det första han gör är att skrika Hora :S
och ändå, 12 de e inte så jävla mkt :S
tänk dom brudar som är uppe i 60 som en del killar, vilket jävla rykte dom måste ha :S
Och sen så blir jag också så jävla sur på dom killar som blir tillsammans med en brud som tex har legat med 20 st, och så blir han svartsjuk när hon träffar dom hon har legat med. Och säger till henne att hon inte får ha kontakt med dom :S
Vad fan e det för stil !!
Bara för att man kankse har legat med någon en gång så betyder inte det att det MÅSTE hända igen !?

Om vi säger såhär.
Om jag råkar ligga med en av mina killkompisar som jag umgås med dagligen och sen skaffar pojkvän och han säger till mig att jag inte får umgås med han, helt fel !
De e som att en pojk/flickvän skulle bestämma vilka kompisar man får ha :S

hur som hellst, skulle någon göra så så skulle jag köra upp fingret i ansiktet på han för det är faan inte okej !!
Samma sak med tjejer som säger åt sina pojkvänner att dom inte får umgås med tjejer och spec inte ex :S WFT ! det är en del av deras liv !!

Litar man inte på varandra så ska man absolut inte vara tsm, fyfan vilket pissförhållande isf :S

usch fy blääääääääää



Rebecka

Det behöver ju inte handla om att lita på killen eller inte, det kan mycket väl vara så att det är killens ex man inte litar på. Vilken jävla pattbild förresten, enorma.



PUBLICERAT: 2010-01-26, 20:34:34 | URL: http://rebeckakarinmaria.blogg.se/
Becca

Ja jag vet men kom inte på det jusst när jag skrev xD

En fan , visst ar jag rätt då ? :O



Jo jag vet haha xD jag har kommit på att jag har större pattar än mitt huvve hahaha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: