2010-01-17
 03:15:02

morgon, dag, kväll.

Idag har jag inte gjort ngt speciellt. jag vaknade och började städa nästan direkt.
jag möblerade om lite i mitt rum  och mitt rum är nu FETT snyggt ! :D
sen så städade jag ju då resten av huset.

Efter det så gjorde jag mig i ordning och drog ner på nova och träffade sara och victoria, och lite mer folk.
Sen va de väl typ inge mer. haha.




Fett stolt över mitt rum haha xD
det ser mkt mkt mkt finare ut i verkligheten haha .

Sen så pratade jag med pappa idag också, om att va ska göra klart
garaget och "lägeneten" så vi kan börja med chevan någon gång..



Den ska bli klar till sommaren !!!

(det är inte min bil på bilden!)

Aja nu ska jag sova :) och njuta varenda sekund av min sömn.
God natt <3


(haha jag trodde jag va jultomten nr jag va liten xD)


Anonym

Va fint du gjort i rummet Becca!

Lite skillnad motför när jag var där.

sköt om dig.

Kram Bettan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: