2010-01-18
 13:27:55

hmm ..

Jag saknar dom gamla tiderna i sandviken.. från 7an till 9an..
Då var jag lycklig !



Den här dagwen så var jag jenniefer rebecka och amanda på cyckeltur
 till hedåsen för vi skulle sola och bada. på kvällen kommer jag inte 
ihåg vad vi gjorde, men jag minns iaf att vi hade roligt den dagen ! 

 
Den här kvällen var jag kär i pippo xD
Den va på en fest hos ida lindborg och det var jätte mkt folk där.
Bland annat robin widén haha,
Han och pippo följde med hem till mig på natten sen och så låg jag
och pippo första gången haha xD och robin störde hela hela tiden hah


Jag saknar min farmor och farfar jätte mkt :(
Jag älskade att vara hos dom och hjälpa till och baka och så,
men nu har jag inte varit där på länge och det känns jätte tyråkigt :(
Verkar inte som om dom vill ha mig där heller =/
Aja jag saknar dom jätte mkt iaf .. <3


Här blev jag byxmyndig !
det första jag sa när jag vaknade var : YES, nu får jag knulla !
haha ,
Och mina närmaste jusst då var där :)  utopm jenniefer -.-
Och tom evelina va där,
gud vad jag saknar henne.. känns jätte hemskt att hon är död. !
REST IN PEACE ! <3
Senade sen dagen så cycklade vi ner på stan och alla hade ballonger på cycklarna xD
Utom sandra för hon hade det på sin moppe haha :P


Jag saknar alla flams kvällar som jag jenniefer och amanda jämt hade på UC.'
och jag saknar faktiskt att avra där, om det skulle vara som det va förut, när
alla man kände var där och inte bara massa små skit ungar som tar över
allting !


Tro det eller Ej men jag saknar faktiskt murgårdsskolan xD
och dom i min klass. fast jag typ hatade alla och alla hatade mig men ändå haha xD

Jag har haft en del JÄVLIGT roliga stunder på den skolan..
typ som när jag och sandtra sa till vivvi att vi hade fått sperma i håret av fredrik och bocken haha xD
eller när jag och riffe satt och rökte på våningen högst upp för att få igång brandlarmet.
Alla gånger jag bara suttit och pratat med mina vänner. !
åååååååååh, :(
Miss it! <3
hatar gymnasiet -.-

 
Det här är en person som jag saknar riktigt mkt.
Kristoffer Wåhlin, jag ser honom som min egna bror.
Vi har alltid roligt när vi är med varann, och hans pappa
och min pappa var bästa vänner förut,
Jag fattar inte vad som har hänt mellan dom. dom pratar inte alls längre :S
Gud va roligt våra familjer har haft ihop.
Synd, de e nmästan så jag blir gråtfärdig när jag tänker på att det kankse
aldrig kommer bli så igen :'(
Tänk den gången då du och jag va på erat landställe med våra familjer och
vi gick och fiskade och va där i typ flera timmar och bara hade skit roligt.
Och så hade vi en egen fisk slakt haha xD Det va fett kul..
Elelr dom gånger du bara kom hem till mig och tog en kaffe utan att säga ngt.
Du bara fanns där jämnt.
Men nu gör du inte det längre :( Känns fett synd,
Hoppas vi får tillbnaka våran kontakt igen :) <3



Den här kvällen kommer jag också ihåg haha .
Vi va jätte många hos mig först, sen så gick vi ner till mackdonalds
och satte oss i dendär leksaken där och alla gjorde sugmärken på varandra xD
Och så tog vi pussbilder hela tiden haha ,
Och sen så gick vi till stadsparken och satte oss där ett bra tag..
Det va tider det. =/ <3



Det här är också en sån där kväll som jag minns starkt.
Det va fest hos Robert Hemsén och det va jätte mkt folk där.
Och alla var glada och fulla ,
eller aah, säg ngn helg det inte va fest hos robert på den tiden ahha xD
men iaf, jag saknar det fett mkt :(


HAHA en kväll att minnas xD
På bilden är det Linus Gran och Tony graneklev. och det va dagen före nyår haha ,
Och jag hade skit roligt xD
Sandra och Sara var också med den kvällen.
När vi satt i linus vardagstrum (jag sandra sara och tony) så hörde vi versta smällen från köket
och vi springer dit och ser en jävla massa rök och linus säger : Oj, jag råkade smälla en raket här inne :O
Och han såg jätte chockad ut xD
Sen när hans mamma kom hem så fick hon damp och han bara stod där och såg fortfarande chockad ut, som om han inte visste allt vad som hade hänt haha ..
OCh sen när vi 5 sprang ut i snön och mulade varandra utan skor haha xD
Det va förjävla kul :)


Haha Shit xD
Den här kvällen va förjävlig haha xD
Vi va hemma hos jenniefer, jag jenniefer gälla och johan.
Allt började med att jenniefers säng gick sönder och hon blevn skit sur och kastade sina matte böcker i spegeln så den gick sönder hahahaha ,
opch sen så blev hon mer förbannad för att den hade gått sönder xD
*Sen så kom väktarna csom hade fått massa klagomål och skulle kolla läget och frågade vad fan som händer och så, men jenniefer var fortfarande skit sur och sket to9talt i dom haha .
Oj oj, den kv'ällen kommer alltid finnas i mitt minne xD hahhahaha


Min första fylla xD
Va aspackad redan kl 6.
och pappa hämtade mig kl 8 och jag spydde ner hela framsidan av huset och sen hela min säng..
Jag sprang runt och grinade för att jenniefer och sandra inte ville prata med mig,
Och så satt tony och försökte få mig att lugna ner på på en jävla stubbe xD
Sen så hade jag tydligen suttit och kissat i 20 minutyer precis där alla gick hahahah ...
Mer kommer jag inte ihåg haha ..
Bara att jag gjorde bort mig xD


Den här bilden är ju då inte tagen i sandviken utan i göteborg men den resan var bara med massa ansvikare och jag hade fett kul !
Precis innan den här bilden hade vi åkt flumride på liseberg och efter det badat i en fontän xD
fyfan va kallt det var xD

Skulle inte banga på en till sån resa :)


Haha den här kvällen blev jag och pippo tillsammans xD haha
bilden är knäppt i ett tält som pingstkyrkan hade ordnat och det va ngt band
som hette broderdaniel eller ngt som spelade. hahahahah.
Den kvällen va jag lycklig haha xD
Jag fick jud en jag var kär i hahaha ..
Men men , det va läääänge sen xD hahahha


IDA ! :D
Henne saknar jag jätte mkt, :)
Jag har ahft skit roligt med denna bryud haha xD Knorrhane och kno´rris xD
Det finns en till bild fast då är amanda med men den hittade jag inte =/ synd..
Aja , miss those times när hon bodde i stjärnhuset :)
<3

Aja nu ska jag ut och röka och sen gå på lektion , tror jag får komma in nu iaf xD
KÖSS


(Bilden är tagen på murgårdsskolan! ) :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: