2010-01-21
 00:10:16

hej hopp

Igår var jag hemms hos johan men han , och sen så skulle vi möta min mamma och hämta pengar och jag hade nyss tvättat mina skor så jag fick gå i ett par gula foppa tofflor. tummen ner för det xD
Men men, dum som jag va så trodde jag ju att vi skulle åka hem till han igen efter det men NEJ självklart inte. han tvingade med min till tc för han skulle kolla på en iphone och då träffar vi ju självklart Daniel och hans kompisar. Och det versta är att några av hans kompisar va fett snygga -.- och så kommer jag där i FOPPA tofflor, som dessutom är gula.
Dra åt helvette vad jag skämdes då haha xD
AJa sen så åt vi på ngt kebab ställe och sen så åkte vi äntligen hem till han.. och då kom lilla sara :) som jag va fett arg på xD Men men , hon va ju bara 8 timmar sen :)

Aja vi kollade på film, (the proposal) och sen åkte jag ich sara til pris xtra och köpte gowdiis ! :D sen blev det Mulan film haha :)

Sen somnade jag efter kankse en kvart -.- och jag och sara delade på en 3sitssoffa hela natten.. (Y) ahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: