2010-01-24
 12:14:30

God morgon

Idag fyller min mamma 40 och hon fick en blueray spelare av nicke =O NAJS !!
Den kommer jag överta haha xD

Idag är jag fortfarande lite röd i huden efter min lilla sminkstund igår med läppstiftet haha xD
och det svider uta helvette idag också =/
Men men , jag hade roligt iaf haha

Idag ska ja städa mitt rum också -.- kul... och sen kväll ska vi på middag med maria och robert.

KÖSS


Malin

Vill du bli medlem på gratisbio.se?

Vill du ha 25 poäng extra?

Bli då medlem via min länk :D



Jag är med i månadens blogg, om du röstar på mig får du en länkning :D

(länken till bloggen finns i mitt inlägg som heter ”Månadens blogg”)



PUBLICERAT: 2010-01-24, 13:05:09 | URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: