2010-01-21
 11:23:26

Alla ni som bara snackar om att killar e svin

Tjejer är exakt lika mkt svin som killar.
Tjejer är lika jävla mkt otrogna som killar, om inte mer..
Tjejer ör mer flörtiga än killar och tjejer kan göra sig mkt sexigare än killar...
Så jag fattar mig inte på alla som bara snackar om hur mkt svin killar är och hur dumma i huvet dom är för att dom knullar runt eller för att dom kankse skrev att ngn va snygg , Tjejer gör ju fan lika dant !?

Och sen till det här om att killar inte ska slå tjejer ? vad fan e de för skitsnack :S
Klart att en kille ska slå en tjej om hon trissar upp han.. vad fan spelar det för roll :S
om en kille och en tjej skulle hamna i slagsmål så skulle killen få all skit bara flr att han slogs mot en tjej.. Det är så jävla fel :S
Om jag texskulle stå och vara fett uppkäfg, dryg, och bara stod och tjafsade och puttade på en kille så e de väl klart som fan att jag förtjänar en smäll jävel..

Bara för att jag skriver det här nu så ska inte ni tro att jag är för kvinnomisshandel för det är jag fan inte.. Kvinnomisshandel e hemskt. Då ger sig killarna på deras svaga och rädda fruar och säger sen att det var deras fel att det blev som det blev :S det är åt helvette fel !!! men det finns faktiskt en del yjejer som misshandlar sina män , och det är lika svinigt det med !

Min kompis fick precis reda på att hans flickvän varit otrogen med hans bästa kompis.. Och DET är svinigt !! usch, fyfan !! !och när jag träffade han så var han helt förstörd !! han älskar verkligen henne och nu kommer han att gå in i ngn jävla deprission , stackars han -:( gud vad jag tycker synd om han.. han hade sagt till sara tror jag , att han hade hellre brytit varenda ben i kroppen och ändå intre ha lika ont som han har nu :'(
JAG LIDER MED DIG MIN VÄN !! <3
Det är inte du som borde lida sådär, det är hon :( <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: