2010-02-22
 19:06:55

blir så jävla less !

Nu är jag så jävla trött på det här, gå runt och låtsas att allt e okej, att allt e bra, roligt, trevligt.
Men det e de fan inte !
Jag är så jäva arg på dig fast ändå inte..
känslorna åker runt som en jävla karusell men jag tror att jag mest är besviken.
Jag har ju fan knappt någon annan än dig :S

Nu skiter du i mig igen
Du har totalt skitit i mig dom senaste veckorna/månaderna men jag har bara bitit ihop och låtsats som ingenting för jag vill verkligen inte bråka med dig.
Du säger att jag e din bästa vän och att du ställer upp för mig till 100 % och att du alltid kommer finnas där men allt är bara bullshit för när jag verkligen behöver dig så skiter du i det. visst det kanske har hänt några gånger FÖRUT att du har brytt dig men fan inte nu.
Du verkar inte ha någon som hellst respekt för någon.
Du bryr dig bara om dig själv och 2 till och det är just dom två som sätter dig i skiten. fattar du inte det ?
Den ena sviker dig hela tiden och du får besked på det gång på gång men bryr dig inte för att det inte finns riktiga bevis och den andra hon sätter dig i så mycket skit men det tar du bara :S

Du skiter totalt i alla andra och bryr dig seriöst bara om dig själv bara för att du är för "lat" för att göra ngt åt saken.
Jag har ställt upp för din som in åt helvette , skulle du ringa och grina och skulle vilja att jag mötte dig i skåne så skulle jag göra det och det vet du ! Och jag skulle släppa allt för din skull om det skule vara något men det kastar du rakt i ansiktet på mig när du sviker mig gång på gång.

Jag svek dig totalt en gång och det har jag så jävla mkt skuld för, fortfarande. Men du förlät mig.
och jag har förlåtit dig också jätte många gånger.
Och jag har täkt att du kanske sviker mig nu och skuiter i mig totalt på grund av det men så kan de ju inte vara. det va skit länge sen och du har ju förlåtit mig.

Är jag en idiot? Är jag tråkig?
betyder jag absolut ingenting för dig?
vad fan beror det på ?

Det är nog bara mig du skiter i såhär mkt :S
fyfan,
Jag vill verkligen inte att våran vänskap ska försvinna men det verkar som att du vill det för jag får fan ingen "bekräftelse" :s

Hursomhellst så vet du att jag finns för dig och att jag älskar dig och att jag ser dig som en bästa vän.

:'(


den du skriver om

Vad ska man svara på något sånt här? dom förstör knappast mitt liv eller rättare sagt sätter mig i skiten, dom gör mitt liv bättre men du kanske tycker dom förstör för att du känner dig utanför eller fan vet jag. jag har förlåtit dig för det där, men kommer aldrig ha förlåtit dig helt, kommer aldrig att släppa det där! aja, tyck som du vill, men nästa gång säg det i fejset ist!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: