2010-02-02
 13:17:41

Ångest

Jag har ångest för hur jag har betett mig mot dig.
Du var min bästa vän och jag svek dig om och om igen och jag ångrar det verkligen.
Du har gett mig chanser på chanser på chanser och jag har alltid tagit dig för givet. 
Jag är världens sämsta vän.
Men du ska veta att jag älskar dig och du betyder verkligen skit mkt för mig.
Visst jag förstår om du bara skiter i det här som jag skriver nu och det har du fan all rätt till att göra.
men det är tack vare dig som jag är som jag är idag, och det tackar jag för.
Visst vi har gjort en jävla massa misstag ihop, men jag ångrar ingenting !
Och allt som vi har gjort är ett minne, en del av våra liv och allt som vi har gjort har vi gjort med varandra först !
och det måste väl fan betyda någonting för dig, eller ? :(

Jag saknar dig, jag saknar att umgås med dig, att prata skit med dig, din humor, Till och med ditt jävla humör saknar jag , och då är det illa haha ..
Allt förändrades när jag flyttade, varför ?
vi bara gled isär, och vi hade ett löfte ihop. Vänner tills vi dör.
Men allt det gick åt helvette..

Allt är mitt fel och jag har sån JÄVLA ÅNGEST !!!!
Fyfan för mig, jag är så jävla dum i huvet som inte förstod vilken ÄKTA vän du är !
Jag bara svek och svek och svek !!
Synd bara att man inte kan få saker ogjorda.

När du skrev till mig att vi inte va vänner längre och att du inte förstod varför jag skrev till dig så blev jag skit ledsen men jag visade det inte. jag va bara surig mot dig på resten av smsen.

Och du om någon vet väl att jag inte kan visa känslor. Du va den ända jag kunde gråta till, som jag kunde prata med.
Du vte nästan allt om mig, eller aah, du visste..
Nu är allt det vi hade borta, men minnena består..
Dom kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta.

Jag vet att det kanske är försent för att be om förlåtelse, men jag trodde jag skulle klara av att inte vara vän med dig. men det går inte. det går verkligen inte !
du har för stor betydelse i mitt liv, och jag vet att du är samma person fast än dom stora förändringar som skett i ditt liv.
Och så ber jag om ursäkt för att jag inte fanns där när du behövde mig!
Och jag ångrar verkligen allt jag gjort mot dig !
Jag hoppas verkligen att du kan förlåta mig och att vi fortsätter med våran vänskap och skapandet av alla våra minnen igen ! 

Jag saknar dig skit mkt, :'(

Älskar dig ! <3

Om du tänker efter så vet du vem du är !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: