2009-09-17
 00:27:37

HOS JOHAN

yo yo ,
jkag e fan loite full jag......
johan bråkar med daniel hahahah fy fzan va dom e patetiska xD 7
daniel tror att hahn kan slå sönder johan och johan tror att han kna slå snder daniel xD  hahaahahahaahah
gud va ku de ska bli imorgon xD
jag sa få dom att brpka fsn ....  




Jag pratade nyss med dig <3  det kände3s skönt att höra din röst igen..  men jag tror inte jag kommer kunna lita på dig igen efter det du gjorde moot mig och min fzsmilj..
me4n jag vette fan var min ipod tog vägen hahahah
aja, jag saknar dig faktiskt och det ´ska bli trevligt at träffa dig igen ..  men jag kommer aldrig börja UMGÅS MED DIG IGEN PÅDET sättet som jag gjorde förut..
aja jag ska röka nu men jag skrivere nog senare eller imorgon :)  KÖSSS



haha ps: jag ska upp kl 7 imorgon och vara med på idrottdagn med skolan haha xD och jag e lixom full redan nu hahahhaa

 GOD NATT !!!  eller jag ska sova om ett hjävla tag hahahhahahhah



IM DRUNK FFS XD

men jag tycker ändå om mina vänner :):):):):)

Jenniefer , SAmanda , Sandra, SARA !, Ludvig,m Danielo johan gormaz , amanda linda michjaeka, *****, Emil, niklasm HEDMAN, gabbe, karl , och de e säket ty måna mer men jag e full och orkar igte skriva mera hahahahhahahahahahah'
HEJ DÅ 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: