2009-10-13
 16:34:08

Sömnproblem -.-

FYFAN VA SUR JAG ÄR PÅ DENDÄR FILMEN JAG SÅG IGÅR !!!
jag har fan knappt kunnat sovit xD 
och i filmen så ser den där tjejen den hemsökande pojken som är fett äcklig i spegeln och så ,
och inatt så vaknade jag och när jag öppnade ögonen, Tror ni inte att det första jag ser är min jävla spegel :O 
fan jag blev livrädd och blundade igen xD hahahaha
usch , och sen igår när jag skulle möta sara och patrik så skulle jag gå genom skogen , och de va kolsvart och då började jag ju självklart tänka på dendär ckliga gubben med huvet uppochner som springer på alla fyra och jagar en tant typ. och just då komemr patrik och skrämmer livet ur mig.. jävlar !!  skit m, höll på att skita på mig då asså ! :O



Där håller hans huvud på att vridas runt :S  Fyfan :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: