2009-10-30
 20:35:21

PARTY ! :D

Imorgon blir det lokalparty med Mig sara och Bergs :)
Det kommer bli kul..
nu e allt fixat till den :D
Vi har
Lokal [x]
Dricka [x]
djävulshorn [x]
Folk [x]
nya leggings [x]
dörrvakter [x]
cigaretter [x]
Glitter [x]

nothing can go wrong ;)
skoja haha , klart att något kan gå fel haha
Det kommer säkert bli as mkt bråk eller ngt, eller så kommer snuten dit och stänger ner allting, eler så går ngt sönder eller så brinner hela lokaljäveln upp haha xD
Elelr så slutar det med att jag sara och bergs sitter i lokalen helt själva hahahahahah xD

Jag kom precis hem och tänkte, Fyfan va skönt, nu kan jag somna tidigt och allt , men näää, nu ska jag ut igen i kylan -.-
haha xD
Fast först blir det mjukisbyxor och borsta håret :)
KÖSS





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: