2009-10-11
 01:03:18

kommer ej ihåg vilken helg haha :)

Aja , jag och sara va iaf i sandviken åp party hos emil :) och vi hade fan rätt kul den kvällen haha :) xD


Lomfalk Gabbe Patrik Josef


Lomfalk Gabbe Josef
Dom dansar till typ michael jacksson haha xD


HAHA, gabbe och Josef


My jag emil tobbe hahahahah''


Jag fick äntigen träffa mina underbara tjejer :d  Beckis och My :) <3


Gabbe.
emil och gabbe skulle ju självklart byta lakan och sånt i sängen mitt upp i allt..
ch sen av någon jävla anledning skule gabbe klippa i lakanet men klippte fel (inte för att någon typ vet hur han skulle klippa egentligen men endå) Aja, då blev han typ sur weller något och gick typ ner i kpällaren och vaknade sedan upp på morgonen i torkrummet -.- 

aja , orkar inte lägga ut mer bilder från den kvällen nu xD 
KÖSSSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: