2009-10-12
 14:29:57

=D <3

Det känns as skönt att jag har "löst" allting med sandra.
Vi bråkar inte längre, men det gör ju ninte så att vi blir bästa vänner igen xD
Men jag ska iaf träffa henne någon gång snart och så kanske jag fårträffa hennes söta lilla son Melwin :)
Aja om du läser dethär så ska du veta att jag verkligen ångrade det jag gjorde som fick oss att bli ovänner och jag vill verkligen att vi ska fortsätta vara vänner. :)
med tanke på att jag har blivit den jag är idag tack vare dig och så har du blivit den du är tack vare mig´. :) 

Allting som jag har gjort i mina dagar första gången har jaggjort tillsammans med sandra :)  Alla saker kankse inte är dom bästa men man måste ju testa allt xD haha 

 

Bilöden är från typ 7an eller 8an xD haha <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: