2009-10-11
 01:55:57

Corpse bride !! :D



Den här fimen ska jag fan tita på ikväll :) 
om jag orkar xD  är så jävla trött hahaha
Den e typ AS bra :D



Aja , idag har jag varit barnvakt åt lilla jacob :)  vi gick på bio och såg G-force , om den hette så haha xD
filmen va fan skit bra xD  hahahha
sen ko  jag hem till ett jävla barnkalas coh de va fan 14 7åriga killar hos mig :O 
jag va nära på att vända och gå någon annanstans när jag ko  utanför dörren ..
Åt helvette va drygt !!
Sen har jag varit med johan på nova och med Sara, vicy bergs och dom andra xD
sen gick vi till någon jävla hiphop sak på vallentuns gymnasium som typ kyrkan hade fixat.. och det SÖG så vi gick. och nu är jag hemma haha :P 

På min säng ligger det typ ett ton med kläder.. är s jävla otaggad på att ta bort dom -.-

aja måste fan göra ett ryck nu..
PUSS GOD NATTTTT !!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: