2009-10-29
 15:02:23

090924

Den dagen var jag sara och johan på flickan som lekte med elden. Den va GRYMT bra..
Efter filmen så gick jag och sara hem till sandfra :)  Och träffade lilla melwin.. Vi blev kvar där ett jääävla tag xD
och jag smakade på sandras bröstmjölk haha xD  (Men jag blev typ tvingad till det :O ) haha

Sen gick jag och sara och efter ett tag så kom jag på att jag hade glömt laddaren så vi gick tillbaka till henne kl va väl typ 4 på morgoen , men jag visste att hon va vaken haha xD
och när vi kom dit så upptäckte vi att emil va där och han och sara fva typ tillsammans och då blev allt åt heövette haha xD men sen löste dom allt daGEN efter :)



Lilla Melwin :)



Sandra och Melwin ! :D



Jag och Melwin ! :D

så söt :D 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: