2009-10-29
 14:48:55

090920

Skolfoto xD
Jag hatar att ta skolfoton , det blir aldrig som man vill haha xD



Efter skolfotot så va jag med Amanda som fyllde 18 :D  och Daniel och Trulli.. vi följde med Trulli till son pappas jobb sen gick jag daniel och Amanda och käkade..
Sen följde jag med Amanda när hon skulle tatuera sig :)  Tatueringen va SKIT fin !! är så jävla Avis !!

Aja , Det gjorde tydligen as ont där vid nacken och mitt emellan skulderbladen. För efter typ en timme så började hon grina :(  Och jag tyckte så jävla synd om henne.. men men , vill man vara fin så får man lida pin ;)



Hennes tatuering är så jävla snygg !!  MEn hon ska färga den nästa vecka tror jag..
Själva rosen ska vara vinröd och bladen ska vara gröna :) 



Den där tatueringen vill jag ha :D  Fast jag hittade många mer som jag vill ha också haha xD
Vi får se vilken det blir ;) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: