2009-10-29
 14:20:47

090916

Jag är jäävigt dålig på att uppdatera nu för att min jävla dator e trasig :) 
men men ,
 den 16/9 - 09 va det iaf "fest" hos johan :) det va väl ite bhav kul haha xD



Marina och Emma (som fyllde 19)



Erika Bergs & Erica



Emma viktor Svante & (kommer inte ihåg vad han hette xD)



Jag & Johan

Sen dog min kamera haha xD


Men men , den kvällen va rätt rolig när vi kom ut, då började vi förtst bråka med han som jobbade på McDonalds, Sen började jag bråka med Mirran men vi löste det. men tkr fortfarande inte om henne =/
Sen åkte vi hem , jag sara och Bergs. Och då träffade vi michael, karim och adam tror jag, på Tc så vi åkte ju med dom hela vägen till vallentuna.. Sen började jag och bergs brka för hon råkade slå ut min ögonbrynspiercing och jag blev skit sur så jag gick sen ringde dom och då mötte jag dom och sen så fick jag nå fel så jag började skälla ut bergs och sen gick jag och sara hem haha xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: