2009-11-04
 22:14:51

trött som fan idag

Idag har jag varit med isabelle hela dagen typ..
och vi har varit i täby och hadnlat med viktoria..
Jag kännde mig jävligt nere idag så jag sket i skolan :(

Idag har jag också bråkat hela hela dagen med sara , och det har varit skit jobbigt för jag har varit så jävla förbannad på henne så jag vete fan vad..
jag va så jävla förbannad på henne så jag svettades och stammade när jag pratade med folk..
Men men , är fortfarande sur på henne men jag tror vi har löst det mesta..

Aja sen så har jag också varit på nova med lite folk, träffade blandannat makke :)  och sara lj :)

Och grattis till er Bergs och alex som firar 14 månader idag :):)

Jag måste ova nu så kankse jag måt bättre imorgon.. tror jag håller på att bli sjuk..
Imorgon får jag hälsa på mamma också :):)  Som precis har opererats !! :O 
Men hon ringde mig tidigare idag och berättade att hon mådde bra och att allt gick bra och så :)
Aja ,

nu ska jag sova..

God natt ! <33



Jag har faktiskt varit med johan idag också :):)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: