2009-11-12
 09:24:40

Skolan ..

Gomorron ,
Sov 2 timmar inatt..
Det blev ju så att jag ville kolla på film så först så satte jag på 17 again och när den va slut så hann ju kl bli typ 3 :P  och sen så ville jag se the proposal och då blev ju kl typ 5 eller ngt xD och sen så skulle jag se two lovers, men då somnade jag när kl va halv 6 och skulle upp egentligen kl 6 men vaknade halv 8.. så det blev springa ner till tåget..
Fast egentligen så fick jag skjuts haha xD

Aja nu sitter jag iaf i skolan med största huvudverken och ska börja skriva en uppsats på engelska -.-
Dra åt helvette va trött jag är.. skulle kunna somna nu på tangentbordet haha ..

 


L I L L S A R A

klart det spelar roll att du finns? :S och det vet du?



PUBLICERAT: 2009-11-15, 23:47:50 | URL: http://llillsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: