2009-11-24
 12:38:05

Måndag - new moon

Igår så gick jag till skolan, första gången på en vecka :)
och det gick väl bra :P 
vi hade studieberök också och det va väl sådär halvroligt...
Sen så åkte jag amanda johan och sara till täby och gick på bio.
Det blev new moon :)
Jag va skit lycklig och allt  :D lyckligaste dagen i mitt liv !!! :D

Filmen va as bra och jag älskar verkligen twilight filmerna !!  så fort new moon kommer ut på dvd så ska jag springa och köpa den :):)
men fy vilket dåligt sluit !!
nu komemr jag vara tvungen att gå och längta i ett helt ååååååååårrrr !!! typ, eller aah, tills nästa film kommer... om det kommer en till film :P haha , och det hoppas jag verkligen att det gör ! <3

Aja, sen så åkte jag och johan hem och åt typ glass och kollade på första twilight filmen :) <333333333



och han e ju så jävla snygg !!







Filmen är så värd att se !!
går inte att missa den ! seriöst. den e as bra <3333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: