2009-11-24
 11:59:31

Lördag

Först så var jag cok sara barnvakt åt neo, jocke, jacob och samuel och vi åkte till lekiz i åkersberga och va där i några timmar. sen kom conny och hämtade oss och sara ficxk skjuts hem och jag följde med till dom för att fortsätta vara barnvakt :9 
Jag och alla barnen skulle gå till lekparken, men min lillebror samuel bestämde sig för att gå hem och då ville jocke följa med. Men då ville helt plötsligt jacob också det och bärjade storgrina så dom fick gå hem till samuel (till mig) och sen så villle inte ens lilla neo leka med mig i lekparken så det slutade med att jag satt hemma hos mig med alla barnen i soffan och kollande på transformers 2 haha XD
Den filmen e fett bra :D

Sen så kom conny och hämtade alla barn igen xD och jag mamma, nicke, samuel och fabian åkte till mormor på middag och där va ju typ hela släkten haha. och det vi fick äta va gås :O Det smakade som typ kyckling fast ändå inte =/  hmm.. konstig smak :P 


Aja, sen fuick jag iaf skjuts av min moster pia tillbaka till vallentuna och då gick jag till nova för dom hade en nyinvigning där och det va skit många bra band som spelade och det va rätt kul faktiskt :)
Jag hjälpte daniella med sin plan sopm blev typ halvt lyckad xD
Jag träffade erika där också :)  

haha sen gick jag hem med sara och Erika och somnade nästan direkt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: