2009-11-04
 22:02:49

jbrhjkbjfjkvkbjbjpiea

Tyvär så kommer det ju inga bilder från festen i lördags för att en äcklig liten fjortis fitta snodde min kamera,
(om du EMMA TANTJÄVEL läser det här så ska du veta att jag skiter i vad du säger, jag kommer att få tillbaka kameran och DU ska ge mig den.. du ska fan kyssa mina jävla fötter samtidigt !!!!! )
Aja , hon snodde iaf kameran så det finns inga bilder.. eller jo hon har dom !

Festen va iaf SKIT rolig :) och det kom mer folk än vad vi förväntat oss haha xD
Festen slutade inte fören 6 på morgonen tydligen men jag sara emil och josef va därifrån vid 3 ungefär :)  tror jag xD

Men dagen efter -.-
DRA ÅT HELVETTE va dendär lokalen såg förjävlig ut :S
En lampa som satt i taket låg nu helt plötsligt på golvet, ett bord gick sönder, det låg typ 100 jävla Big Mac menyer över hela golvet ( jävla tjockisar xD) , det som stod på borden satt fastklistrade på bordet +o(, man fastnade typ med fötterna när man gick på golvet, och det låg saker, ölburkar, glas, muggar och shiet ÖVERALLT ! och det tog 2 timmar att städa typ, och då va vi ändå fem som städade -.-
Jag Bergs och Sara fick tom städhjälp av millans mamma för hon tyckte så synd om oss xD haha ,

Lokalen blev fan finare när vi va klara än va den va innan vi ens fick den..
Men domdär jävla fittorna (styrelsen i åby) Va inte nöjda med städningen..
Egentligen så är dom det men dom säger att dom inte e de så vi inte får tillbaka våra pengar bra för att dom är äckliga bitterfittor :)


 
Det här är den ÄNDA Bilden som finns från festen, och det var JAG som tog den med MIN kamera..
Bilden är på Emma, den fula saken där som e typ kleptoman och tydligen utbildad polis dåra. Men jag förstår inte hur man kan vara utbildad polis när man e så ung och när man snor saker.. Måste vara något fel på polischefen i hennes kommun..
Eller så knullade hon med chefen så hon skulle bli det, Jaaamen guuuuud.. så av det ju.. äckliga HORA !

Enligt henne så va det någon som tog bilden med en mobil, men så bra bilder blir det inte med en mobil och hade någon gjort det så hade det inte blivit sådär på kylskåpet bakom..
Och hur jag kan veta annars att de e min kamera är för att man får skit fräch hud av den och det har ju hon på bilden ( Det har hon inte i verkligheten kna jag lova :S) och sen så va det bara jag som hade en kamera på fetsen...................................................................................

Så emma lilla cp, får inte jag tillbaka den så kommer du ångra dej !

KÖSSSSSSSSSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: