2009-11-16
 21:10:13

Helgen

Helgen har varit helt okej.
I fredags så var jag hemma hos Sandra med Sandra, Amanda, Jenniefer, Annjelica, Kalle, Jon, Emil, Mickan och Tuppen och det va faktiskt roligt.
Det blev ju krig där ett tag efter tändaren men men .. haha xD
På lördagen var jag med Amanda och Sandra och vi hyrde film, sen åkte jag hem, men fick inte stanna änge så det slutade med gävle och att jag spydde ner jenniefers baksäte. usch usch,
Men det fick jag ju försöka ta bort dagen efter.
tyvär så trodde jag att allt va borta men de va de tydligen inte fick jag reda på när jag va i Gävle och skulle ta tåget hem haha ..
tyvärr försvann kameran denna helg också så det blir inga bilder haha xD
köss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: