2009-11-10
 22:54:35

haha !!

Hmm, det känns lite ironiskt att de e jag som e universumet i era liv.. att nästan allt ni pratar om är mig mig mig och åter mig..
shit, att ni inte har ngt annat att göra än att sitta och snacka om mig..
Verkligen inte ha ngt liv :S

och sen så tror ni att ni seriöst kan skylla på varandra och att jag verkliugen inte fattar att ni bara e små ynkryggar som inte törs stå för vad dom tycker :S
När jag tom berättar för er allting jag vet och säger åt er att vara ärliga så fortsätyter ni ljuga :S shit !!!

men men , de e najs att vara någons centrum ;) hehe

TÖNTAR !!!!





Bilden är jätte gammal och har inget med texten att göra :P


Daniel

Becca :D <3

Hur gammal är bilden om du ser ut likadant nu nästan? ;)



PUBLICERAT: 2009-11-12, 10:42:11 | URL: http://daniellembke.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: