2009-05-04
 01:37:38

I miss old times <3


Jag och Sandra :)


Haha jag och elin på mickes toalett :P


Niklas och Jon i sandras luftsäng haha xD


Jenniefer Jag Alle malin och Beckis för typ år och dar sen <3


Koffe och Bella haha :)


Beckis och jag haha <33


Beckis vikkan och jag hahahhaah



Jag och vikkan haha :)


Jag och Jenniefer haha <333


Jocke och jag haha :)  Gud va länge sen :P


Eddie bea(ett äckel) Jenniefer och riffe :D


Sandra Gerdin, Jag Sandra Gustafsson (killarna vet jag inte )
Det där va i 7an hahahahahaha


Robert :D


Niklas ucputte :D, tobbe bonden och berra hahah xD


Amanda jag och Jenniefer :P haha <33


Johan och Jag :D


RÖKTRAPPAN !!!


Där är den , Min kära lilla röktrappa haha xD


Sandra, patrik, matte. Totempåle :D


Sen ville fler folk vara med men då blev de inte lika kul xD
Sandra beckis patrik matte jon :)


Robert och jag haha :)


Jag och sandra haha xD


Jag och jenniefer hahaa <33


hahahha


haha henrik xD HAHAHAHAH


Jag, Tony, Bea äckel, Amanda och pippo, haha gud va jag va kär då xD


Pippo haha :)


Amanda och jag haha <33


Gabbe och Maudi haha :)


Amanda och jag haha xD


Linus och tony, haha Fyfan va kul jag hade då :)


Jenniefer jag malin alle och beckis :)

Idag umgås nästan inga av oss mera =/
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: