2009-05-04
 00:49:30

Stämme rin så jävla bra !

Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän, utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen, dags att ändra situationen.
Alla vet vad som sker, med makten, Men dom blundar och dom säger dom vill inte se dom vill inte göra nånting
För de drabbar inte dom,
Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän, utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen, dags att ändra situationen.
När dom dyker upp du, ska va trygg men när dom dyker upp jag måste vakta min rygg, kan aldrig lita på dom som vapenvaktar babylon, kan aldrig lita på dom som håller våldet igång,
Jag vet hur dom ljuger och jag vet hur dom fungerar, Jag vet vad som händer om man, protesterar, Dom arresterar och trakkaserar, Ja e en av dom som dom inte, respekterar
Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän, utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen, dags att ändra situationen
Allt för många gånger har jag sett hur dom slår, Jag säger allt för många gånger under allt för många år.
Ger sig på nån som inte längre står, Trakasserar dom som redan dåligt mår, Många säger de  inte alla, alla snutar e inte så, men vad kallar du då han som står och, tittar på. När kollegan börjar slå, utan att göra någonting. E han inte lika keff när allt kommer omkring. Inget ansvar, inget samvete kvar.
Problemet får inte längre, ignoreras. Folk på gatan får inte längre trakasseras. Säg mej varför ganjaman, arresteras.
STOPP nu vi måste protestera, måste protestera om igen min vän.
Den här går ut till alla er i vårt land, som fått smaka på lagens hårda hand.
Säg, den här går ut till mina bröder och systrar, politiker och alla blinda ministrar.
Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän, utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen, dags att ändra situationen.
En gång för alla, måste sätta stopp nu, en gång för alla orätvisan måste bort nu.
 Allt för länge har dom fått , arga flytt. Allt för länge har dom fårr, Skydda sitt.
Göteborg 2001, de va de värsta jag sett.
Snuten fimpa fett och i makten fick dom rätt.
Göran persson hylla dom och gav dom blommor som tack, Såg allting på tv jag blev, galet lack.
Alla satt där och tyckte synd om, farbror blå. Ingen av dom va där men ändå tyckte dom så, jodå. Ni ger dom rätten att, Polisen gömmer sig bakom sin kåranda, dom backar varandra , ljuger i rätten och skyller på dom andra.
Men gör jag samma sak i min enhet min än, då får jag kanske böter eller fängelse sen.
e de de som e likgiltigt för lagen ?
Kom igen Kom igen
Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän, utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen, dags att ändra situationen.

Ras cricket - polisen slåt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: