2009-05-16
 23:40:02

usch

tjenixen..
Kom precis hem från sjukhuset,
Jag åkte in vid 20 över 8 och fick vänta en timme innan läkaren kom.
jag har tydligen någon inflamation i magsäcken, så jag fick ett recept på tabletter som jag ska äta i 3 veckors tid. och jag kommer få leva på soppa också haha -.-
jag hade världens kramp i magen och hade å jäkla ont så jag kallsvettades.. sen spydde jag två gånger, men smärtan försvann inte så jag fortsatte att kallsvettas och jag blev helt varm och äcklig och usch..
Sen ringde vi till sjukvårdsrådgivningen och dom sa att jag borde åka in till akuten och det gjorde vi..
Fyfan va ont jag hade..
Vilken jävla smärta !!!   De vill jag aldrig med uppleva..

HEJ DÅ !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: