2009-05-26
 12:32:38

RIP :(

Shit, jag kan inte fatta att du är död :(
Varför gjorde du det :( Du lämnar jätte många vänner bakom dig och din 8 månader gamla son :(
Det va ett jävla bra tag sen jag träffade dig, men en dag helt plötsligt så va du borta, du kanske var inomhus eller någonting eftersom du va gravid. och sen så hör jag att du hade tagiot livet av dig :O  Jag trodde inte på det först. eller jag ville väl kankse inte tro det. Sen så såg jag anonsen och då höll jag på att börja grina :(  Men eftersom jag har så jävla svårt att visa känsor så gjorde jag inte det.
Men allting kommer att visas på fredag under begravningen :( 
Gud va jag kommer att sakna dig evelina Sundberg ! <33  Vila i frid så syns vi en dag !!! <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: