2009-05-07
 14:41:58

Naturkunskap -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Jag har 2 prov kvar att göra, plus en "uppsats" om utrotningshotade djur -.-
Och till ena provet så har jag 3 häften plus typ 20 sidor att läsa, Sen till det andra är det bara instuderings frågor och typ 16 sidor :)
yeeeeeeeeeey.
 plus typ en uppsats på engelskan, en bokrecension på engelska (och det innebär att jag måste läsa en engelsk bok -.-)
Sen har jag en bokrecension på svenskan, en uppsats på serveringen + 1 prov. Sen kommer matte nationella snart och sen så måste skriva en insändare på svenskan, och sen måste jag tenta upp hela samhällskunskapen typ och jag måste läsa skit mycket om vad vi har gjort på kocklektionerna.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !!!
och om jag inte får alla G så kommer jag inte få åka på peace n' love !!! GAAAAAAAAAAAH

plus att jag har ett syjobb som jag måste göra klart
OH shit, jag kommer inte kunna gå utanför dörren fören skolavslutningen känns det som :O  OMG !!!

HEJ DÅ  nu ska jag HEEEM !!! :D och plugga -.-'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: