2009-06-08
 18:37:32

my day :)

fett onödig dag i skolan idag -.-
Imorse åkte jag till skolan med robin, han skulle på ngt möte inne i stan så jag fick fan sällskap ända till fridhemsplan haha :)



Den första lektionen vi skulle ha idag va engelska, men alex va inte där så en annan lärare satte på the office till oss och de va så jävla tråkigt. Så jag gick ner i data salen och satt där.
Sen blev de fan pizza till lunch med Amanda :)




Sen  hade vi samhäll och då hade vi en 10 minuters lunch sen fick vi sluta -.-

Jag fick sällskap av robin på vägen hem också, för vi va klar ungeför samtidigt haha :P

Sen så fort jag kom hem så åkte jag, mamma, fabian och samuel och fikade i centrum sen drog vi iväg till täby och då va johan med ockå och jag fick mina jävla avslutningskläder klara :D  yeey xD


(lillebrors keps)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: