2009-06-07
 19:01:00

mopperesa -.-

Idag skulle jag och sara hämta hennes moppe i väsby,
Sen sklle vi till märsta och köpa cigg. och då bestämde vi oss för att åka moppe dit. Men det gick ju som det gick -.-


Sara på bussresan till väsby xD




( förjävlig bild, jag vet xD )



vårat första stopp.och vi hade inte en jävla aning om var vi va någonstans. Så vi stannade och tog en cigg vid någon badplats i rosersberg tror jag de hette. eller a, de va vad några sa iaf -.-
Aja sen åkte vi och försökte hitta till märsta iaf haha xD



FRAMME I MÄRSTA !!!

vi hade köpt cigg och godis när vi kom till denhär macken. Men då visade det sig att dendär jävla macken bara tog kort och vi hade typ soppa torsk. Så vi fick fråga runt vart det fanns en annan mack haha xD

Sen så skulle vi hem från den andra mackjävels och vi hamnade på e4an men sen så kom vi av på någon liten jävla väg :)
Vi åkte fan moppe från typ halv 3 till halv 6 -.-  fyyyyfan vilken jävla stjärtverk jag har -.-


lillsara

haha ja skoja inte :P förjävligt kallt...





emh, ja kajsa det är det första man får upp i huvudet bara för jag tänker på han :@



PUBLICERAT: 2009-06-07, 19:30:32 | URL: http://llillsara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: