2009-01-27
 00:14:10

sex

Jag har inte haft sex på typ as länge , sen långt innan jul.
Och jag blir så jävla irriterad på alla jävla idioter som tar mig för givet, som t.ex. mitt ex :) 
Han som ringer och säger att ahn älskar mig så jäkla mycket och bla bla bla, på fyllan -.- sen så när han är nykter då frågar han bara när jag kommer till sandviken gen och om jag kan sova hos han och varför vi inte kan ha sex och när jag väl säger att jag inte vill pga ångest , ja då blir han skit sur för att då är det tydliogen hans fel enliogt han att jag har ångest, men han är en idiot som alla andra. t.ex en anna som tror att jag ska ha sex med hans kompisar som är över 30 för att han är skyldig dom pngar, ja han kan ju också dra åt helvette.

Jag ska inte ha sex förens jag har ett förhållande med ngn som INTE är en idiot.
Den du ;)
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: