2009-01-11
 23:04:16

saknar.



Jag pratade med min pappa idag.
Fan vad jag saknar han och min lillebror oskar.
Oskar träffar jag nästan aldrig eftersom vi inte har samma helger hos pappa men han försöker göra så vi kommer ungefär samtidigt.
Jag har inte träffat han på en vecka nu, och det är inte så speciellt lång tid men med tanke på hur mycket vi umgicks sist jag va där och hur mkt han tog hand om mig när jag va sjuk så är det lång tid. så mycket har inte jag umgåtts med min pappa någonsin som jag gjorde när jag va där. och det va bara för att jag var sjuk.
Pappa lära ju åka in med mg på akuten för jag hade astma och förkylningsastma på samma gång och ingen medicin.
Så jag kunde typ inte gå utanför dörren utan att hosta tills jag spydde.

Jag träffar typ aldrig min pappa :(  En gång träffades vi inte på 6 veckor och när jag väl kom upp dig så sov jag hos jenniefer första natten och sen va jag ute hela tiden. jag sov hem,ma en natt och träffade pappa max en timme på hela helgen.

Men nu ska det fan bli ändring på allt det där. jag ska upp till sandviken varannan helg och försöka umgås mer med pappa och oskar. :) 
Oskar te.x har sagt till pappa att han saknar mig jätte mycket och att han vill att jag ska flytta tillbaka till dom :(  När jag hörde det blev jag fan as ledsen.

Aja. Jag älskar min pappa och min lillebror! <3


Jossan

haha trekant :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: