2009-01-11
 00:16:47

lördag

Inatt drömde jag 2 väldigt konstiga drömmar.
första drömmen : Jag trodde att jag hade HIV så¨jag och mamma köpte stickor som man kunde kissa på för att se om man hade det. (Jag vet att det inte finns sånna tester som man kan göra hemma, men i min dröm fanns det :P ) Man skulle kissa på stickan och om det blev ett kors så hade man HIV.
Mamma fick inte vara med när jag kissade. På första stickan blev det ett kors och på den andra med. eftersom det var kiss i toaletten så stoppade jag ner 4 stickor i toaletten och det blev ett kors på alla utom en, och jag tänkte - Men va i helvette. Men jag sa till mamma att det inte visade något kors för jag ville inte att hon skulle bli ledsen.  
Sen av någon konstig anledning så skulle jagh och min mamma till doktorn och jag var jätte nere eftersom jag visste att jag skulle dö pga HIV.  jag satt ihopsäckad på en stol och kollade på min mamma som tyckte att jag skulle resa mig upp och sa att jag hade HIV och hon började hyperventilera och tappade typ andan. sen vaknade jag och as grinade haha xD

andra drömmen : Jag och mamma var i taby centrum och så ser vi rabia som kommer ut från JC med jätte många kassar. Mamma säger till mig - Gå och underhåll han så ringer jag polisen.
Så jag springer fram till han och kramar han och låtsas grinar och säger förlåt och han fattar ingenting. Sen pussar jag han precis innan poliserna tar honom i armen och han fattar frtfarande ingenting och följer med dom som ett frågetecken. Sen helt plötsligt var han på folsom prision fast det ser precis ut som fängelset i prision brek. sen vaknade jag haha :P

Handbollsmatch imorse kl 12, de va fett najs. Vallentuna mötte jakobsberg och vallentuna vann med 26-5. Jakobsberg, ni suger kuk.

efter det kollade jag och johan på walk the line och sen så gick vi hem till sofia och träffade henne och nettan och drack lite öl och kollade på den oändliga historien :) och nu sitter jag här haha xD
God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: