2009-01-13
 16:30:16

D.i.s.s.a.r.e

Sitter på mammas jobb nu och vä'ntar på lolla.
Skulle egentligen vara med sara idag men hon valde att vara med bergs ist fasten hon har snackat såååå mycket om att aldrig dissa mig för bergs och bla bla bla, men man vet ju hur sånt snack aldrig håller.

Va i skolan idag också, och jag pratar typ inte med någon i min klass xD jag tror inte riktigt att dom tycker om mig hahha. jag kanske är för "tattig" för dom hahahahaha xD aja jag vet inte jag.

Träffade vicy i skolan idag iaf och hon fick tydligen hoppa över 9an och börja iv ist så nu har jag ju ngn att varaf med på rasterna iaf, jag har ju ifs lolla, emma och jossan också men vi har aldrig samma raster :P

nu ska jag ut och träffa lolla,
KÖSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: