2009-01-27
 00:21:30

<3

Det finns så många falska vänner, som verkligen får en att tro att dom är äkta. men sen sticker dom när det väl gäller. en äkta vän stannar kvar i alla lägen. Precis som du har gjort, du är min bästa vän och det komer du nog alltid att vara. och du ska veta att hur ensam du än känner dig så finns jag alltid här för dig, jag kommer aldrig svika dig igen. Det jag gjorde mot dig var hemskt och jag har haft så jävla mkt skuldänslor och ångest  över det så det finns inte, och dom känslorna kommer tillbaka lite då och då. men jag f¨r skylla mig själv. Jag som inte kunde kontrollera mig själv, men nu kan jag! Tror jag iaf, jag försöker.
Jag älskar dig  som en syster och bästa vän,  och vad som än händer komemr jag alltid att vara vid din sida,  så som du har varit vid min.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: