2009-01-11
 22:53:00

-.-

inte så lyckad dag idag.
Jag sov ungefär 5 timmar inatt och cigaretterna hade tagit slut imorse och jag kunde inte köpa nya förens jag var klar och jag hittade inga kläder som jag ville ha idag. Jävlar va helvettet bröt lös runt 1-2 idag. riktigt förbannad var jag. sen hittade jag nickes cigarill paket så jag tog en sån och det smakade piss så det gjorde ju inte saken bättre.
sen skulle jag johan och sofia in till stan iaf så sofia köpte cigg till mig och min dag blev räddad xD  haha.

Vi gick runt och gjorde ingenting i stan. jag köpte en ny rougeborste på H&M och sofia köpte brännda mandlar och björnborg trosor.
Sen träffade vi marina och gick till donken och käkade och det va en i m8in klass som jobbade haha xD
sen åkte vi hem och jag blev på as dåligt humör, IGEN.

Halv 9 gick jag ner till erika och vi kollade på en film som handlade om en tjej som hade tänder i fittan som bet av kuken på killarna som försökte knulla ghenne när hon inte ville. hon lyckades döda 4 killar och hon bet även av 4 fingar på pedo gynekologen som skulle kolla hur trång hon va typ haha xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: