2009-02-03
 10:29:02

jag hatar verkligen dig!

jag hatar dig !
jag skulle kunna betala för att få se dig död !
Du träffar mig, du skriver att du älskar mig, du sover hos mig nästan hela tiden. Vi va tillsammans och sen gör du såhär !?
Det drabbade hela min familj, Och jag SKÄMS, så jävla mkt för att jag överhuvud taget hade känslor för dig, och jag skäms för att jag fortfarande blir avundsjuk när jag ser bilder på dig tsm med en massa andra brudar!
Jag fattar inte att du gjorde som du gjorde :S  Du måste ha planerat detdär, det va ingenting som du bara kom på att du skulle göra.
Och jag fattar heller inte hur du kunde göra så mot min mamma ! Hon som tog in dig till vårat hem i alla fucking lägen och som t.om köpte special mat så du kunde äta med oss! fyfan asså, Du har ingen respekt över huvud taget.
Och det du gjorde mot johan, det kan jag inte heller fatta :S  han har väl inte gjort dig ngt ? Det drabbar honom fortfarande och det var typ 2 månadersen du gjorde det.
Fyfan va keff du är !
Jag kommer SKRATTA åt dig rakt upp i ansiktet för i helvette när du blir tillbaka skickad till ditt fuckuing hemland, oj oj oj, du är KÖRD, så jävla körd i huvve så de e inte sant. Lär dig tänka för fan ! 
 


M to the EEEEEEEE !

Liraren har BRIST på respekt! och kan inte se skillnad på sina och ANDRAS saker!



det finns polare som är sugna på att leka med sånna människor...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: