2009-12-14
 02:18:11

Tjululu

Nu är jag tillbaka igen:)
har inte orkat skrivit ngt alls dom här dagarna, har haft så mkt annat för mig hehe :)
Jag va tex på idol i fredags och det va as bra, synd bara att inte calle vann "/

Idag har jag inte gjort så mkt, har varit med sara som sov här och sen så har jag varit på nova ochsp med lite folk, fick kramper i magen av allt jävla skrattande tack vare felix millan och sara xD 
aja , 
nu har jag först kollat på hooligans och sen på drag me to hell, som va fett vidrig. kommer aldrig se den igen.. +o(

Ja ja nu ska jag ladda hen en till film så jag har ngt att göra.. 
det e inte direkt ngn idé att sova nu eftersom jag ska iaf upp om 4 timmar.. så jag får väl sova när jag kmr hem eller ngt. 

imorgon ska jag till tandläkaren, ska se om det blev ngt fel efter att johan gav mig en fl'skläpp -.-
jävla johan xD haha , 

Aja nu ska det bli spela ett tah iaf haha :)

Ill be thinking of you :) <3(har inget att göra med bilden)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: