2009-08-31
 12:51:51

tjolahoppsan

kul dag idag..
har varit vaken hela natten för att jag skulle åka från gävla halv 7 för att hinna till skolan.. men kom 50 min försent haha emn det gör ingenting för min lärare är en häxa  xD

aja,  jag e lite halft övertrött så jag pratar typ oavbrutet men det jag säger har typ ingen mening haha xD
men men , har typ inte sovit ngt i helgen så varför börja klaga nu xD 

jag har iaf haft as kul i helgen :) 
Bilder kommer senare idag !!

Grattis kristoffer hedman som fyller 21 idag och grattis i efterskott marie-louise som fyllde 18 år i lördags :)

Men men , nu är det genomgång i datakunskapen så jag måste nog rulla iväg på min superstol med hjul haha xD

KÖSSSSSSSSSS




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: