2009-04-21
 13:29:31

SKolan

Nu är jag sur.
och jag kommer att fortsätta med det också !

Det är skit irriterande, vi ska ha en jävla argumentations debatt eller ngt sånt på svenskan på torsdag och jag är i samma grupp som ludde, daniel, linda och amanda.
och vi ska då ha fängelser som ämne.
och först va jag och daniel FÖR fängelser, att dom är så "lyxiga" och så , sen så bytte vi så att dom va FÖR och vi EMOT, så nu har jag hittat as bra argument emot fängelser, men nää nu fick dom ett jävla ryck och bytte tillbaka.
Typ såhär, Vi byter tillbaka. klart slut , bjdsobgaoerbagwougrbouäoibaoer
och sen när man försöker få tillbaka så jag är emot igen så gick ju det SJÄLVKLART INTE !
jag tänker vara sjuk på torsdag :)  Känner mig lite ringrostig faktiskt :)

HEJS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: