2009-04-22
 10:18:18

Sitter hemma

jag gick adrig till skolan idag,
jag pallade inte. Jag sov inte en blund inatt och jag vill vara hemma när hon kommer hem , om hon kommer hem idag.
Jag har fortfarande inte hört någonting. Så jag funderar på att ringa till danderyd och kolla om jag kan få någon info om henne där. =/

Säger dom att hon inte kommer hem idag så åker jag dit och hälsar på.
Jag vet att det kan låta som om jag överreagerar och det gör jag säkert, men tänk om! tänk om de verkligen skulle hända ngt , som att hon skulle behöva opereras eller att hon ligger för döden eller ngt.
MAn kan aldrig vara för orolig.
Aja jag måste försöka plugga lite , sen ska jag städa lite så de ser fint ut här.

KÖSS


<333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: