2009-04-22
 07:22:52

Mamma <33

jag är så jävla orolig.
Varför ska allting hända just henne , just nu ?
Jag bröt ihop igår verkligen, Fasten alla säger till mig at jag inte behöver vara orolig , eller att de kommer bli jätte bra och att det inte är så farligt,
Men tänk om !
Dom vet ju ingenting säkert, Hon kommer hem idag "hoppas" jag iaf för hon ska tydligen få reda på allt idag.
Men tänk om hon bara somnade in inatt, ?  och bara försvann helt plötsligt :'( 
Oh god va orolig jag är !!!!!!!!!

Hon sätter alltid alla andra före sig själv och så händer allting på samma gång :(
Jag skulle kunna göra vad som hellst för att hon kule må som innan, som hon gjorde när det lyste om henne och hon va på topp och var glad. <3333
Hoppas du blir bättre mamma :(  Det känns verkligen i mig att veta att du har så ont och mår som du gör! <333
Jag älskar dig! :'( <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: