2009-04-22
 11:42:06

Fortf ingenting

Jag pratade precis med mamma och dom har fortfarande inte hittat ngt fel :( 
Dom hare gjort miljoner undersäkningar men inget fel.
Nu börjar jag bli riktigt orolig :'(

Nicke kommer snart och ska hämta saker till mamma , så jag måse packa.
Jag ska packa ner lite filmer och hennes dator så hon har ngt att göra :) 
Ikväll får vi reda på om hon kommer hem eller om hon blir kvar en natt till :(
Tänk om det blir långvarigt :O
oh my god :'(  <3333

                                  


Bodil

Hoppas att de får reda på vad som felar! :(



PUBLICERAT: 2009-04-22, 16:04:46 | URL: http://badhusgatan.blogg.se/
syster Madeleine

Doktorerna är duktiga idag och de hittar nog vad som är fel och kan fixa det. och Åsa är en stark person och klarar det! men vad fan är det här? alla i min omgivning och familj blir sjuka, är så himmla orolig och tänker på alla hela tiden, och nu en till :(! allt känns jätte jobbigt nu, önskar att det finns någonting som jag kan göra, bara kunna trolla bort och göra dom friska.

ring om du behöver prata eller vad som helst gumman, du vet att jag finns! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: